Tagong. - Reisverslag uit Tagong, China van Ans en Aafke - WaarBenJij.nu Tagong. - Reisverslag uit Tagong, China van Ans en Aafke - WaarBenJij.nu

Tagong.

Blijf op de hoogte en volg Ans en Aafke

25 Mei 2014 | China, Tagong

Vandaag een rustdag gehouden. Ans had weer last van de hoogte, trillerig, hoofdpijn en misselijk.
We zitten op ruim 3700 meter. Dus vandaag rustig gewandeld.
Gister bij aankomst ging het mis. De gids had ons naar een busje gebracht en gezegd dat die chauffeur ons naar Tagong zou brengen. Na 3 minuten zette hij ons bij een ander busje af en zei dat we daarin moesten. Achteraf fout. Die chauffeur wilde aan het einde van de prachtige rit geld zien, logisch. Ware het niet dat we alles al betaald hadden in Chengdu. Na heftige discussies kwam er iemand die Engels sprak. Hij heeft gebeld naar mr. Panda ( de man die het voor ons georganiseerd had) die het telefonisch overnam. Daarna gelukkig geregeld. Maar wat ons betreft, we regelen het voortaan weer zelf!
Vanochtend een Yak ontbijt gehad, brood met yakyoghurt en Yakthee , dat laatste was yakkes!! Leek op engelse thee.
Morgen vroeg op en een lange reis terug naar Chengdu!