Hindernissen. - Reisverslag uit Beijing, China van Ans en Aafke - WaarBenJij.nu Hindernissen. - Reisverslag uit Beijing, China van Ans en Aafke - WaarBenJij.nu

Hindernissen.

Blijf op de hoogte en volg Ans en Aafke

09 Mei 2014 | China, Beijing

In munchen hoefden we niet zo lang te wachten schreven wij. Nou het was op volle snelheid rijden op de golfkar. Het vliegtuig was te laat aangekomen ( al vertraging op Schiphol) uit het vliegtuig in een bus naar de terminal. Daar aangekomen stond aangegeven dat ze voor onze volgende vlucht al een kwartier aan het inchecken waren. Dus hebben we een juffrouw op zo,n golfkarretje aangehouden. Zij gaf telefonisch door dat ze twee dames had die ook nog meemoesten. Na een kwartier arriveerden we bij de gate en gingen als laatsten naar binnen. Gelukkig veel lege plaatsen dus konden we ruim zitten ( en een beetje slapen.
In Beijing aangekomen stonden we voor de douane en kwamen we erachter dat ik het paspoort van Ans niet had terugegeven(na invullen van douanepapieren) dat lag dus nog in het vliegtuig.
Bemanning van het vliegtuig aangehouden en verteld wat er aan de hand was. De chinese die de rolstoel duwde begreep er niets van. Gelukkig na 20 minuten was het gevonden. Opluchting alom, het zal je maar gebeuren!! Met de taxi naar hostel Lucky Family midden in een hutong wijk in de buurt van de verboden stad. Wat gerust en daarna naar de Yongkegong lama tempel gelopen. Hele mooie tempel zeer groot . Daarna terug naar het hotel met een tussenstop voor de cappu en om even bij te komen. En nu......uitrusten en morgen weer verder.

• 09 Mei 2014 - 14:58

Anneke Smith:

Volgens mij ben ik niet de enige die ouder word, veel plezier en tot ziens.

• 09 Mei 2014 - 15:46

Debora Peeters:

Ja, je weet, je bent waar je aandacht is!
    Weer een ervaring rijker dus.
    groetjes, Debora.

• 09 Mei 2014 - 18:38

Hannie:

Maar goed dat je hoofd vastzit! Wat een stress moet dat geweest zijn ... Ik zie het al helemaal voor me! Xx Han (&Edje)

• 09 Mei 2014 - 19:03

Astrid:

Wat een stress. Wel fijn dat het vliegtuig en de bemanning er nog was.
    Aan de cappuccino te zien kan jullie vakantie niet meer stuk. Geniet van jullie vakantie! XXX

• 09 Mei 2014 - 21:56

Nelly :

gelukkig allemaal weer goed gekomen geniet er maar van